Słowa nie chcą stać się ciałem...

Jest za dwadzieścia druga... w nocy. A ja? A ja zamiast iść spać bo jutro zajęcia i trzeba wstać rano to siedzę po ciemku i jednym źródłem światła jest  dla mnie monitor komputera.
Główna zakładka dzisiaj to YT. Tak sobie słucham muzyki jakoś. Zaczęłam od Marka Jackowskiego i Ani Wyszkoni, potem Plateau, i Carl Orff, a jak na razie skończyłam na Rubiku.
Choć sytuacja jest mocno dynamiczna w tym względzie.
Utwory na początku wybierałam świadomie, a potem YouTube zaproponowało mi filmik z koncertu z Malborka- to jak mogłam nie skorzystać- i popłynęłam trochę ze wspomnieniami. Nawet poczułam tamten mróz- oj zimno wtedy było. Taka prawdziwa polska zima z mrozem i śniegiem i śliskimi chodnikami :D
Teraz leci Dumka na dwa serca. Ryczę... śmieję się i ryczę. To jest takie wzruszające... i myślę o tym biednym Kozaku oszalałym z miłości... ech Bohunie, Bohunie... mój miły...
Ale starczy smęcenia... na chwilę... teraz chwila dla Ich 3- legendy mojego dzieciństwa, zespołu, który lubię do dzisiaj. Gdyby nie to, że rodzice śpią to śpiewałabym... oj śpiewała... Za cały babski świat... za wszystkie dni... NALEJCIE MI!... poczekajcie chwilę... pójdę sobie faktycznie naleć trochę orzechowej Soplicówki, bo herbata mi się kończy w moim Platfusowym kubełasku.
No już do Was wróciłam. Wiecie jaka jest zaleta długiego na 8 metrów kabla od słuchawek? Mogę chodzić swobodnie po całym pokoju nie przerywając słuchania!
O i Bratanki lecą. Też lubię, ale te stare z Halinką... ale chyba jednak przełączę, jakoś mi nie pasują teraz trochę. A teraz lecą Nogi... aż potańczyłabym, oj potańcowała. Ale nie ma tak dobrze...
Następni są Poprzeni i "Byłaś dla mnie wszystkim" dla mnie trochę piosenka-symbol. Symbol czegoś co kiedyś wydawało mi się piękną przyjaźnią, ale to mi się wydawało, a z przyjaźni zostało tylko kilka zdjęć. Co nie zmienia faktu, że piosenkę lubię dalej.
A na dobranoc mam dla Was jeszcze jedną piosenkę Poparzonych...

no to kolorowych,
M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bawię się świetnie...

W kartonie

Niby-nóżka niby-mózg