Marusia i reszta świata...

Od ponad 6 lat mam konto na portalu nk.pl. I nie jest to takie zwyczajne konto. Jest to konto fikcyjne. Może Wam się to wydać głupie, ale chyba nie wyobrażam sobie tego, że mogłabym nie mieć tego swojego "drugiego życia".
Może opowiem Wam trochę o mojej postaci.
Marusia Aganiok (tak, wiem, powinno być prze "O", ale ja zawsze słyszałam "A" i jakoś tak wyszło, a potem to już stał się mój "znak firmowy")... sanitariuszka z "Czterech Pancernych i psa", choć nie tak do końca, ponieważ mój charakter miał duży wpływ na końcowy "rezultat". Dziołcha (tak to określenie pasuje mi tu najlepiej) do tańca i do różańca z milionem pomysłów na minutę. Przez te sześć lat zmieniałam się ja i moja postać, kilka razy kasowałam konto (z różnych powodów) ale zawsze wracałam, czasami pod inną nazwą, ale dla Starej Gwardii jak bym się nie nazywała zawsze byłam Marusią, i zawsze prędzej czy później wracałam do tej nazwy.
Jak właściwie doszło do tego, że mam to konto? Może od tego powinnam zacząć, ale ciężko mi czasami usystematyzować swoje myśli. Kiedyś baaaardzo dawno temu mocno "jarałam się" "Czterema pancernymi" i wtedy to nasza-klasa była w pełni rozkwitu i popularności. I tak jakoś założyłam i dalej poszło samo :)
Dzisiaj z naszej Starej Gwardii z Klasy E (sienkiewiczowska- best ludzie ever!)  zostało tylko kilka osób, a tak regularnie udzielam się ja, Olcia i Krzyżak. A takie imprezy się kiedyś na tym forum odbywały, wesela, kuligi, Dziady, czasami drobne mordobicia... a co tam. Taaak to były czasy, a teraz tyle co sobie chamskie kawały popiszemy :D
Nie wiem co mogłabym jeszcze napisać, o samej Marusi... ale chciałabym podziękować tym, dzięki którym te lata były takie kolorowe, wielu z nich już niema niestety (kolejność bez znaczenia):

  1. Krzyżak
  2. Oleńka
  3. Krzyśka 
  4. Black Mod- Bohun
  5. Azja
  6. Franek
  7. Helcia
  8. Jelena
  9. Baśka
  10. Cedric
  11. Kmita
  12. Jacek
  13. Jan S.
  14. Bohun
  15. Michał W.
  16. książę Jarema
  17. Hela
  18. Helena 
  19. Ewcia
  20. Ludwika
  21. Nelcia i Marysia
  22. Tristan (a w sumie to Kamil :) )
  23. Kot Behemot
  24. I całe zastępy innych ludzi, którzy zasługują na pamięć, jednak takiej rzeszy ludzi spamiętać i wypisać się nie da :)
Dziękuję Wam za te 6 lat i mam nadzieję na kolejne jeszcze bardziej owocne niż te!

Komentarze

  1. Gosia, czekałam na tę notatkę! :)
    Zastanawiałam się, czy opowiesz swoim czytelnikom o tym "drugim życiu".
    Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej, czy później do tego by doszło i tak :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bawię się świetnie...

Niby-nóżka niby-mózg