Melodia pamięci

Konicziwa!
Znów mam "nastroje" najchętniej zamknęłabym się w szafie ze słuchawkami i olała cały świat... ale właściwie to nie o tym chciałam...
Tak sobie pomyślałam, że właściwie z każdą większą okazją kojarzy mi się jakaś jedyna piosenka i chciałam się z Wami tym podzielić, choć nie będzie to chronologicznie, bo po prostu mi się nie chce :)
1.Wesele Ani i Arka- Szczęśliwej drogi już czas
A czemu? Cóż ta piosenka była ok 5 rano i to przy tym utworze "wymiękłam" po przetańczonej calutkiej nocy, z czego część z welonem panny młodej

2. CEMS Chance (SGH w Warszawie)- Billie Jean
Tu chciałam polecić projekt- fajna sprawa, kilka niezapomnianych dni w Warszawie. A Jackson bo już zawsze ta piosenka była ze specjalną dedykacją dla kolegi.

3. Zabawa w Sielance (taki tam wolontariat, w sumie to już dawno i nie prawda, ale jednak)- Na dobre i na złe



Taniec z Jarkiem haha to była impreza :D 

4. Studniówka Kamila- Sen o Victorii


Cóż mogłabym wskazać jeszcze kilka innych piosenek, ale ta jakoś najbardziej mi się z tamtą nocą kojarzy hyhy

5. Kraków 2014- Gdy nie ma dzieci 

Wiem, że koncert Slasha był, ale ta piosenka bardziej tkwi jako "symbol" tego miasta. Dlaczego? Bo leciała w pewnym pubie, który nawet nie wiem dokładnie gdzie jest... ale miejsce sympatyczne, Krakusy też (pozdrawiam Marcela :) ) no i oczywiście towarzystwo z którym byłam. Pozdrowienia dla Ani, Konrada i Chłopaków z Bochni- dziękuję za miły wieczór!

6. Wesele Ani i Tomka- Niebezpiecznie piękny świt
Hah piosenka co najmniej nie weselna, ale jak ją usłyszałam to byłam baaardzo mile zaskoczona 
7. Plateau w Malborku
:3Oooo to jest dłuższa historia... kto nie był nie zrozumie hah
8.Kraków 2011 (?)- Niebo do wynajęcia

Wycieczka w gimnazjum i Zaczarowana Piosenka...

 To na  razie chyba tyle... ale na pewno pojawi się jeszcze wiele takich wspomnień :) i kto wie za jakiś czas może znów się nimi podzielę, a może coś mi się przypomni... kto wie :D

Adieu,
M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bawię się świetnie...

W kartonie

Niby-nóżka niby-mózg