.Infantylnosć

Cześć,
Dziś chciałam napisać krótko o pewnym zjawisku. Jak domyślacie się pewnie będzie to o infantylności... u mężczyzn.
Infantylność- niedojrzałość, dziecinność w zachowaniu osoby dorosłej, tak pokrótce.

Jest to coś czego nie znoszę strasznie, zwłaszcza ostatnimi czasy. Zwłaszcza jak facet się tak zachowuje. A już najbardziej denerwuje mnie jak facet infantylnie się wyraża.
Gdy słyszę "kicie", "bąbelki" i "misie" skierowane do mnie to dostaję białej gorączki.Czy ja mam trzy lata? Albo może na imię mi Bąbelek, Kicia albo niedaj Posejdonie, Misiu?
Misiu to był mój piecho kochany, był niestety, już 3 lata będzie jak go niema.
Kicia... cóż spróbujcie powiedzieć to głośno... jakiej intonacji nie użyjecie brzmi tak samo okropnie... jak pieniążki, jeśli nie gorzej.
Bąbelek? To określenie pasuje do małego 2 letniego dzieciaczka, który jest słodki i pyzaty, że aż by go schrupał :D, ale nie do kobiety lat prawie 20... no na Teutatesa!
Przykładów mogłabym podać jeszcze wiele, ale cóż, po co? Myślę, że te trzy wystarczą.
A tymczasem idę na egzamin ostatni w sesji.
Trzymajcie kciuki!

M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bawię się świetnie...

W kartonie

Niby-nóżka niby-mózg