Sentymenta

(na zdjęciu od lewej: Pola Raksa, Zbigniew Cybulski, Barbara Brylska)

Konicziła!
Ten wpis zaczęłam nieco nietypowo bo od obrazka, ale to właśnie o nim chcę się trochę rozwinąć.
Jest to kadr z filmu Ich dzień powszedni, którego... nie widziałam, ale Pola Raksa jest aktorką, która grała Marusię w Czterech pancernych, a jak wiadomo Wam (lub nie) jeszcze 2 lata temu miałam silną fazówkę na ten serial i w związku z tym od 2009 roku na nk.pl mam konto, które teraz nieco mniej (choć dla starych znajomych wciąż jestem Maruśka)  jednak wiąże się z ta postacią, na początku była to wierna kalka, ale dał znać tam o sobie mój charakterek i powstała osóbka dość charakterystyczna, wśród przedstawicieli starej gwardii (zwłaszcza związanej z tradycyjną klasą E <sienkiewiczowską> (bardzo związane wiem, ale to tam najlepsze imprezy)) stanowczo rozpoznawana, mam nadzieję, że z uśmiechem.
A drugą kluczową postacią dla mnie w tym fotosie jest B.Brylska, czyli Krzysia z Pana Wołodyjowskiego (no już słyszę to pytanie wklepywanie w Google co to jest  Pan Wołodyjowski, ale nie podam Wam odpowiedzi, co to to nie, będę okrutna). Ponieważ Krzyśka, która niestety zniknęła z naszoklasowego łona, jest dla mnie kimś w rodzaju bliźniaczej duszy. Niezłe hece razem odstawiałyśmy. Krzychna była takim promyczkiem słońca w pochmurny dzień. Z tą postacią związane jest wiele historii, które momentami przybierały dziwne kształty, ci co nie czytali w życiu nie ogarną xD.
A samo w sobie zdjęcie jest dla nas historyczne, symboliczne i w ogóle mega ważne. Niby tylko kard, na którym są dwie baby i facet w środku, a tyle treści. Co do faceta, to różne wersje krążyły w eterze, czasami był to Wojczi (też kochany ludzik), a czasami "piękny" nieznajomy.
W każdym bądź razie to jest jeden z tych obrazów, którzy budzi u mnie tyle pozytywnych emocji, że nawet pisząc te słowa, uśmiech mam tak szeroki, że jeszcze trochę, a rozerwało by mi usta, mimo, że mięśnie mi siadają z bólu to banan z mojego lica nie schodzi :)

Wiem, że spodziewaliście się pewnie czegoś jeszcze dłuższego, ale i tak jest chyba dobrze co? Zachęcam do pozostawiania swoich myśli w komentarzach pod wpisem, to naprawdę nie gryzie :)
Pozdrawiam,
Inkheart Margot.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bawię się świetnie...

Marusia i reszta świata...

Niby-nóżka niby-mózg