Hand made!

Pudełko

Składniki:

  • Pudełko kartonowe
  • gazety/ materiał/ papier kolorowy/ serwetki
  • nożyczki
  • klej (ja użyłam kleju Magic w tubce i kleju od Steander'a w sztyfcie)
  • wstążka/ kokarda
  • ołówek, marker
  • lakier (ja użyłam do włosów choć pewnie lepszy byłby taki do decoupage)
  • opcjonalnie cekiny/guziki/ kryształki
Pudełko obkleiłam z zewnątrz gazetami, dno serwetką, a spód wieczka jeansem (trochę nie wyszło tak jak chciałam, ale cóż. Na jeansie markerem narysowałam serduszko (jak ktoś woli inny kształt proszę bardzo) i wycięłam je. Przykleiłam je na środku wieczka. Na serduszko przykleiłam kokardkę, którą związałam z kawałka czerwonej wstążki.. Całość spryskałam lakierem Timotei i et voilà!

Tak oto się prezentuje to (niedoskonałe niestety jeszcze, ale kolejne będą lepeze :D ) cudeńko:
W środku:

I na zewnątrz:

Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety tabletowe.

Miłej nocy,
M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bawię się świetnie...

W kartonie

Niby-nóżka niby-mózg